Adetimden 11 gün geçti.. 2 gün önce sol kasığımda ağrılar dün de sağ kasığımda ağrılar olmak üzere şüphelenmeye başladım.
Çok sık tuvalete çıkma gereksinimi görüyorum. 3 gün önce kayinvalidemin evinde test yapmıştım ikinci çizgiyi net göremedi bu yüzden hamile değilsin dedi şahsen moralim bozulmadı değil. Kendi annem de iç sezileri kuvvetli biri hamile değilsin dedi dün. Bende tam aksini düşündüm.. dün eşime test alması için eczaneye gönderdim bu sabah da yaptım çift çizgiyi net bir şekilde hemen gördüm. Pazartesi doktora gidicez. Kan tahlilleri 15 gün sonra gelir dediler o güne kadar nasil dayanicam bilmiyorum , biri bana hamile olduğumu söylesin lütfen 🙄
Bu ilk 2 dakikada görülen:
https://i.hizliresim.com/mMn7RZ.jpg
Bu 5 dakikayı geçtikten sonra:
https://i.hizliresim.com/ADp6Xq.jpg