Oge ayrıca bnmde kanamam olduğu için bı.post actm ama 3 4 kişi sağolsun yazdılar. Eminim ki bu forumda benm durumum da olan bu kanama konusunda bilgi sahibi olan onlarca kişi vardır ama kimse yazmaya cevap vermeye tenezzül bile etmiyor. Ama ben kocamla kavga Edip kocamın aldttgni falan yazsydn ohoooo 500 tane yorum gelirdi