Saadetakgl Bebegim Açıklama yaptı, genelde sorun yaratmıyor hatta geri çözebilir de dedi ama insan panik oluyor tabi bir şey olacak diye 😏
Lawyeran Saadetakgl ben 25 haftalık hamileyim. Geçen hafta gittiğimde bebeğimin kordonunun 1 kez dolandığını gördük. Çok endişelendik ama doktorum 3-4 kez dolandığı da oluyor genelde sıkıntı olmaz dedi. Kordon boyu uzun olduğunda sorun olmuyormuş.
Kivanclimerve Ilk defa duydum bunuda ama yorumlari okuyunca normal bisey oldgunu anladim icini ferah tut Allahin izniyle bisey olmaz insallah..benimde son haftamda dugum olmustu kordon o daha tehlikeliymis besinler zor gidiyormus sanirim bise olmadi Allahtanda
Burcuugur Saadetakgl inşllah sağlıkla kucağına alırsın canım ben yaşamadım böyle bir durum ama yaşayan arkadaşlar inşllah yardımcı olur
Sara Saadetakgl Bendede boynunda dolanma var doktorum soyledıkı rahatsız olma zaten kendısı buyudukce kendısı kardonu boynundan atıcak.Oda kismet 🙏🙏🙏🙏🙏
sedaskan Saadetakgl canım suan bebis yercekimsiz bir ortamda sivinin icinde yuzuyor. Kordonla oynayip duruyordur 😊Benim de 12. Haftada boynundaydi 16.haftada baska biryerde 🙂 onemli olan doguma yaklasilan haftalarda boynunda olmasin bebisimizin 🙏
Lamelif Saadetakgl çok duydum canım bebek için herangi bir sorun teşkil etmez sadece normal doğuma zorlandığında bebek için riskli olur. Ben 2 kat kordon dolanmış doğmuşum normal doğuma zorlamışlar mosmormuşum doğduğumda geç ağlamışım. Sezeryan önerir zaten sana doktorun ve hiç birşeycik olmaz merak etme
Saadetakgl Lamelif Normal doğumdan çok korkuyorum zaten, en başından beri sezaryen istiyorum 😊 Rabbim herkesin bebişini sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏💕
Elabadeninannesi Saadetakgl canım benimde bebeğimin boynunda kordon vardı kendi kendine kurtarmış şükür kızım 21günlük şuan korkma sadece doğumda normsl olursa sıkıntı olur demişti Ama ben zaten sezeryan istemiştim bi hafta sonrs kontrole gittiğimde kurtarmştı yani
Saadetakgl Elabadeninannesi Bende sezaryen istiyorum kısmet olursa inşallah 😊Inşaallah o zamana kadar benimki de kurtarmış olur kendini 🙏💜
Kbr Saadetakgl annemde aynisini yasamis erkek kardesimde bir sikinti olmadi cok.skur allah saglikla.kucaginiza almayi nasip.etsn
Saliha34 Saadetakgl benim kuzeniminde bebeğinin boynuna kordon dolanmıstı sag salim kucağına aldı inş sende alıesın kotu duşunme iyi düşün iyi olsun senin için dua edicem 🙏🏻🙏🏻