deletedmom9494 Askkokuluyavrum ben doktorum direk 4 lü test de var bizde yapıyoruz devlette yapıyor dedi direk
deletedmom9494 Hotic bende yaptırmayı düşünmüyorum hatta şeker yüklemesini de yaptırmayı düşünmüyorum ben sadece ikili test yaptırmıştım
Ssraa deletedmom9494 ille yaptır diyemem ama en azından her şeyine bakılıyor görülüyor. İçin rahatlar acaba acabalar dolaşmaz kafanda
Zeynpatak deletedmom9494 ben sadece 2 li test yaptrdim . Risk cikmayinca 3 lu 4 lu ye gerek duymadi doktorum
Zeynpatak deletedmom9494 2 li de risk gormeyince genelde 3 lu istemiyo doktorlar . Doktoruna ve bebegin durumuna bagli canim . Doktoruna danis en dogrusinu o soyler
Prensesannesi94 Prensesannesi94 memnundum ama bu daha iyi yok bu doktor oyle degil cok ilgili anlatirim size