deletedmom9494 hiçbir testi yaptırmadım sadece detaylı ultrasona gittik onda da bebeğin kalbinde sıkıntı var diye aklımı aldılar sonuç 33+4 binlerce kez şükürler olsun gayet sağlıklıyız ve o testlere de güvenmiyorum açıkçası sonuç olumsuz da çıksa bebeğinizden vazgeçmeyecekseniz boş yere yaptırmayın derim tabi yine siz bilirsiniz. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲☺️