Maya311214 Melikeumut benim oğluş biraz tombik 37+0 da 3632gr dedi. Genelde hep iri bebekti ama 36dan 37ye çok kilo aldı bir anda 38 de kaç olur bilmem
Melikeumut Maya311214 oyy maşallah tosuncuk olmuş o rabbim kucağına almayı nasip etsin inşallah bir çırpıda
Elzem Zeynoveannesi oluyo kuzum bendede sanırım Doğum yaklaşıyor ondan öyle bazen kaskatı oluyo. Çocuk adım dahi atamıyom😓
Zeynep2806 Selininn merhaba canım doğum oldu mu nasıl oldu merak ettim bende burgazdan Ahmet beye gidiyorum
Gizemt Kızlar mrb Tekirdağ merkezden çorluya doğum için gelinir mi sizce sancım tutunca yol sıkıntı olur mu
Happynrbn zynps yorumları okurken tesadüf gördüm yorumunuzu bende tam tersi safranboluluyum kirklareli burgazda yasıyorum😂