Asporcee Elzem yok vallahi banada geçmiyor bide diyolar hemencik geçiyor diye alakası yok 😊 Ama olsun onlar için değer beklemeye Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımizi hepimizin inşallah 🤲🤗💕
Zeynoveannesi Elzem ya benim bugün karnım çok sertleşiyo sana da oluyor mu saat 2den beri ara ara sertleşiyor vajina kısmında ağrım oluyor sonra düzeliyor tekrar sertleşiyor Bi süre sonra
Elzem Zeynoveannesi oluyo kuzum bendede sanırım Doğum yaklaşıyor ondan öyle bazen kaskatı oluyo. Çocuk adım dahi atamıyom😓
Maya311214 beyza00 Melikeumut ben de genesiste Volkan beye gidiyorum. 37+2 olduk. Sizin nasıl gidiyor