Ssraa Ben bundan aldım da arkadaşın birisi ucundan çok geliyor deliği büyük vb yazmış. Acaba kullanan var mı ? Bu sorunu yaşayan? Ne yapmalıyım biberon elimde mi patlayacak🤦🏻♀️🤦🏻♀️
seyma281015 Ssraa bahsettiğin biberonu hiç görmedim ama, eğer hem emzirip hemde mama vermek zorunda kalırsam diye alıyorsan kesinlikle philips avent öneririm. Kızım doğduktan 1 yaşına kadar hem beni emdi o biberonu kullandı bırakmadı beni.
Series26 Ssraa biberon ucu bebegin ayıyla uyumlu degildir belki canım aventte örneğin 0/6 ay 6/12 ay olarak degişiyor oda öyledir belki
Rabiayz Ssraa canım nuk Alman markası çok iyi bi marka tavsiye ederim bende bebeğime nuk aldım gerçi o onu beğenmedi mam diye başka Alman markası aldım ama nuk bence güzel bebeğinde inşaAllah severek kullanır:)
gksuaks Ssraa Nuk marka hakkında hiç bilgim yok araştırmadım da açıkçası. Biberonda en iyileri avent ve dr.browns dur ben ikisinden de aldm.
Ssraa seyma281015 canım bu serinin de ucu tıpkı anne göğsü gibi. O zor durumda kalırsam diye beni bırakmasın diye bende bundan aldım. Ama arkadaş öyle deyince çok kafam karıştı
Mecvll seyma281015 canım bende pihilps awent alacam kessin ama kararsız kaldığım tek şey cam biberon mu alayım yoksa ğlastik olanından mı aklımda tek birşey var plastik alırsam makinaya atamam cam olanda kırılır die çok yanaşmıyorum bir yürlü karar veremedim🤷♀️😔🙄☺️
Ssraa Series26 inşallah öyledir canım şuan baktım da baya ufacık delik çok zor gördüm. 0-6 ay benim aldığım. İnşallah öyledir de problem yaşamayız🙏🏻
Reykzy https://www.babymall.com.tr/urun/nuk-silikon-emzikli-nature-sense-pp-biberon-150-ml-a-nuk-nb6-743720-mavi Bende bundan aldım ya
Mavisannesi Benimkiside aynı ilk çocuğumu bu biberonlarla büyüttüm 6 sene oldu hala duruyor sapasağlam şimdi ikinci gebeliğim 34 haftalık olduk onada aldım ne olur ne olmaz evde bulunsun diye çok kullanışlı
Mavisannesi Ssraa hayır aksine anne göğsü gibi tasarlandığı için çok daha yavaş geliyor ben 3 yaşa kadar kullandım biberonları
Ssraa Mavisannesi 2 buçuk ay gibi bir süre kaldı. Bana 0-6 ay dediler ama 6 aydan sonra ucunda falan nasıl bi değişim yapılıp kullanılabilir
Reykzy Bi aventtir gidiyo nukta alman malı yani ayrıca ucuzda diil memeyi emerde biberona gerek kalmaz inşallah
Mavisannesi Ucunu değiştirebilirsin sadece silikon uç alıcaksın ayına göre bana eşimin halası almanyadan yollamıştı bütün biberonları ve emZikleri bu arada şokda vardı ben ordan aldım cuma günü 20 tl
Ssraa Mavisannesi büyük olanların ucu değişir diye düşünmüştüm buna göre de varsa ne âlâ çok teşekkür ederim☺️