Momymomy41 ilk kafasın büyük dediğinde direk aklıma hidrosafali geldi cnm inan 5 sanşyede yüzümün şekli kaymış eşim söyledi hemen bir problem mi var dedim doktoruma oda gülerek bana ve eşime baktı normal dedi bizimde kafalar biraz büyük 😂 güldü inan bana doktorun tavrı çok önemli o bana ilerde sıkınto olur şöle böyle deseydi bnde çok stres olurdum cnm yani normal stres yapman ama Yapmamaya çalış başka doktorada git her doktorun ölçümü aynı olmuyor. tek sıkıntımızın normal doğum ve kesi olması olabileceğini söyledi. Ki bnm bebiş göbik ve genel kiloda önde hatta önde olması sıkıntımı dedim iri bir bebek olabilir normal zor olur falan dedi.