260814 zaten o kadar kötüydü ki bu akşam.. Hafif sancım vardı etken doğum riskim var diye eşim pimpiriklendi devlet hastanesi aciline gittik aşırı ilgisizdi ebeler çok kötü davrandılar sfnli benli konuşmalar azarlamalar falan boyun bükmedim lafımı söyledim ama sinir de oldum açıklık var mı diye muayene etti ebe o kadar kötüydü ki ben kendi dr umda asla böyle bişey yaşamadım kaç sefer alttan muayene etti.. Üstüne dr direk kafası önde gidiyo diyince hepten çöktüm soru soruyorum cevap vermiyor yarım ağızla bişeyler söylüyor falan o kadar stres oldum ki benim de huyumdur stres olunca karnım midem gaz toplar hemen.. Davul gibi oldum nefes alamıyorum valla gitmeden daha iyiydim eşime bir sürğ söylendim zorla götürdü diye