Elifee bilmeden yorum yaptığım kanısına nasıl vardınız anlamadım.ben dalinde kimyasal yok mustelada var demedim.yada dalın çok mükemmel üni baby çok kötü de demedim lütfen yorumları güzel okuyun.dalinde olsa mustelada olsa yada x bi markada olsa hepsinde kimyasal var.sonucta kendim üretmiyorum demi sizde bilmiyosunuz hangi kimyasalın bebeginize ne kdr zarar vereceğini o yuzde 98 dogaldaki urunde zarar verebilir..bnm demek istediğim bebeginiz ister hiç kimyasal olmayan bi urun kullanın isterseniz yüzde yüz kimyasal bebek hastalancaksa zaten buna engel olamazsınız.. Bn dalın işbirlikçisi degilm hanfendi reklam yapmıyorum banane kim neyi kullanırsa kullansın rahat yorumu siz yapmışsınız mustelayi kendiniz üretmişsiniz gibi