Dilara1992 hayır ama gerçekten öyle😄 bende mesela daha doğumum olmadı o kadar araştırdım bezinden tutun herşeyine kadar organik kıyafetler bile almayı düşündüm. Annelerimiz bizleri nasıl büyüttü bundan önceki nesil de aynı yine,mustelalarla sebamedler yani durumun varsa mustelaya devam edersin. En basiti durumu olmayan adam nasıl alsın,pişik kremi bile 80tl falan misal şampuanı yağı islak mendili. Bence bu kadar abartmayalım Dalin falan herşeyde kimyasal var bebeklerimi diyoruz ee peki biz niye kendimize kullanıyoruz bizde öyle şeyler kullanalım. Bebek cildi elbette hassas narin önemli ama artık şöyle birşey var durumun neyi el veriyorsa bence o olmalı☺️