Pitircikveannesi zlemYeilyeniceTop ikili testte kıza benzetti. 14+4 te bacak arası boş kız lehine dedi. 17 haftalığız bugün gittim kız olduğu netleşti😍
Icimdekimucize -silinmis110- evet bende şaşırdım ama doktor %90 Erkek dedi sizin bebisin cinsiyeti nedir 😊
zlemYeilyeniceTop Son kontrolümde sırtını döndü pozisyon itibariyle göremedik bir daha ki randevuya artık inşallah 16. Haftada ☺
-silinmis110- zlemYeilyeniceTop ilk cocugun buyuk mu benimde ikinci ama bu cok farkli ilk gibi acemiy bende ilkte yasadigim hicbirseyi bunda yaşamadım
Cigdem zlemYeilyeniceTop 11+6 da erkeğe benziyo dedi doktorumuz 14. Haftada kesinleşmişti oğlumuz olucaği 👶