GzmKa sanırım bahsettiğin şey çatal bende çok stres oluyorum oraya çıkınca 😀 allah biliyor çekiniyorum sanırım ondan sebep 30 haftayken açılma var mı yok mu diyo baktılar orada kastım kendimi acile gitmiştim o ara rahat bırak kendini dediler ama ne rahatlığı o halde neyin rahatlıgi orada nasl doğum olacak valla bende bilmiyorum şuan 35+2yim bu zamana kadar doğum korkum yoktu hiç ama şimdi başladı galiba nasıl dogurucam diye endişem aslnda başlama süreci ilk gebeliğin haliyle cahillik var birazcık o sebepten biraz korku başladı allah hepimizin hakkında hayırlısı nasip etsin