Nhesly ilk haftalarda olan adet sancıları gibi ağrılar rahim büyümesinden dolayiymis , bende 6+4 üm benim ara ara ağrılarim oluyor doktorum çok normal dedi , hatta yürüyüş yaptıktan sonra da oluyor onlarda normalmiş. Ağrıya kan eşlik etmediği sürece korkulacak bişey olmadığını düşünüyorum :)