Giizz insaallah bi an önce toplar aceleci kus 😍
Bende ayni sikayetle gittim bebek hareketleri duzensiz dendi Sancilarim cikti nstde ama hissetmyordum doktor hissetmemen cok guzel eve git sıklasmasnı bekle dedi 5 gündr beklyorum yani sürekli dolanan bi karın agrım var ama sıklıgı neye göre hesaplamam gerekiyor onu bilemyorum 😞