Elifee BaharSefvan annemler Kraft almıs çok beğendim ve çok sık duruyor sağlamada benziyor kullanmadık daha ama bunlar ilk izlenimim bizimkiler erkenci 6 aylıkken almıslardı🤗
Elifee Semrasem canım 300 lirayla 1000 liralık ürünü yan yana koyduğun zaman kumaş farkını Demir’in saglamlık farkını sallanma farkını kumasın esneme terletme farkını ve sıklık farkını direk göz görüyor zaten bizde Kraft aldık çok uzun araştırma sonucu
maviceselcan Tombikis96 canım kenarı olan o uyku setleri mobilya beşiklere uygun oluyor. Ben normal yorgan, yastık ve nevresim takımı aldım. Zaten park beşikte kenarlıklara gerek olmuyor, yumuşak oluyor. Sadece yorganını ve çarşafını kullanabilirsin ☺️
Tombikis96 maviceselcan öyleymiş artık :) bende öyle yapcam canım daha olmadı baybnest koyacam içine ☺ hayirlisiyla bi doğsun da
aysenur_sk Tripper’ın en ucuz modelini aldık annemin evinde onu kullanıcaz. Bugün kurduk yarın doğum var doğumdan sonra anneme gelip kalıcaz bi süre çünkü. Kendi evimizde ahşap beşik, 5 aydan sonrada montessori yatak alıcaz.
ceymus7 evrimmm ya size bir sorum olacaktı embriyo transferinde ekranda ad soyad geçiyor Ya embriyo kabını gösterip mi ad soyad geçiyor yoksa sadece ad soyad mı ben miyop olduğum için ekranı görmedim sadece ad soyad söylendi ben de teyit ettim
ceymus7 evrimmm bu arada aklınıza başka şey gelmesin ben sadece merak ettiğim için soruyorum yanlış anlaşılma olmasın☺️