Ytugcek BaharSefvan kanz pretty aldık hem ölçüsü büyük (70×120) hemde kumaşı çadır gibi hışır hışır olanlardan değil pamuklu, tavsiye ederim
Tombikis96 BaharSefvan ya uyku seti aldık ama kenarlarında ipler var bi arkadaşım da kullanıyor parkbesik ama o da diyor biz bulamadik ona göre uyku seti yok dedi kenarliklarinda ip olunca nereye baglanacagini şaşırdık
maviceselcan Tombikis96 canım kenarı olan o uyku setleri mobilya beşiklere uygun oluyor. Ben normal yorgan, yastık ve nevresim takımı aldım. Zaten park beşikte kenarlıklara gerek olmuyor, yumuşak oluyor. Sadece yorganını ve çarşafını kullanabilirsin ☺️
Selvis BaharSefvan https://www.hepsiburada.com/baby2go-8108-puffy-oyun-parki-yesil-pm-HB00000AB5AA biz 425 e almıştık
maviceselcan BaharSefvan Pierre cardin 60*120 aldım. 70*110 olanlar kapıdan geçmiyor. 30 gün sonra kullanıcam inşallah. Yatağını da hepsi burada dan visco aldım. İndirimde şu an. Sünger fiyatına 95 liraya aldım. Bugün geldi çok beğendim.
Bsrksc Bende e-bebek’ten sunnybaby park yatak aldım. 730 liraydı fiyatı kurdum evet kapıdan geçmiyor 70*110 olduğu için ama görünüş açısından sallanma açısından yumuşaklıktan falan çok beğendim