Merve20 minigin_annesi biz bekledikçe bence zaman hiç geçemeyecek en iyisi akışına bırakmak içimizde kalcak değil ya 🤣
Hayta Benimde 15 gün var 29 Nisan son ama ne sancı ne başka birşey var.İlk doğumum suni ile olmuştu galiba bu da öyle olacak.Elim karnında beklemedeyim
Handankync Sinm Canım zaman o kadar çabuk geciyo ki nasıl olduğunu anlamicaksin bile son 16 gün ama son günler hiç geçmiyor sanki benimde 37+5heycanla bekliyorum
Gulsahural minigin_annesi rabbim istediğin zamanda kucağına almayı nasip etsin gelişimleri tamamlanınca rabbim isteyen bütün annelerin meleklerini kucağına almayı nasip etsin bol bol dua edelim birbirimize 😀😀 hamilenin duası kabul olurmuş AMİN 🤗🤗🤗
minigin_annesi Gulsahural Amiiiin insallah kuzum Rabbim Sag Salim bebelerimize kavusmayi nasil etsin insallah❤️🙏
archimom minigin_annesi maşallah sen benden daha gayretlisin inşallah sağlıkla kucağına alırsın sen de bende ☺️ Bakalım ne zaman doğurcaz
Mrvmht123 Bnmde son 7 gün hic bi belirti yok ve 9 ay ne cabuk gecti diyorum da bu son haftalar hic geçmek bilmiyor sag saglim rabbim kulaklarımıza versin tek avazda INSAALLAH
archimom Merve20 olabilir sen belin ağrırken kaşığına giren sancıların sıklığını tut mesela saatte 1 girecek sonra yarım saat sonra 20-15 dk diye azalacak böyleyse miktarı az bile olsa doktora git bende şu an hiçbişi yok
senasilayildiz minigin_annesi 12 den sonra son 7 39 hafta oluyoruz bizde hala gelen giden yok ben napsam acaba 😂😂😂😂
minigin_annesi sapkaciLeyla Temizlik degil resmen titizlik hastaligina tutuldum🤣evde yikamadigim duvar yikamadigim yer kalmadi🤣
Dilekerol1 minigin_annesi 38im canım bende aynı bekliyoruz birde gribe yakalandım 😰 çok zor geçiyor günler
Sinemaleynaa minigin_annesi ya aslında hiç heyecan yok ama minik elbiseleerini bide süsleri falan görünce heyecan basıyor yoksa halâ inanamiyoruumm😂🤦🏼♀️🤰🏽
sapkaciLeyla minigin_annesi fazla da yorma bebek ters falan döner allah korusun ilk gebeliğin mi senn
AytenUmud minigin_annesi 35den yalanci sancilarla uğraşıyorum. valla bikdim(((. 38+5 oldum ne gelen var ne giden. sadece yalamci sancilar ve aksam gelen cehennem gibi ağrılar
minigin_annesi AytenUmud canim ya agri aci var yalanci ama gece olunca sirt kasinmasi var bide🙁gece uykusuzluk ama gelen yok😞