Bsp gokturkhicret55 ya gecmis olsun sizde risk neydi ben kanuniye kadin doguma hic gitmedim perinotoloji bölumune gittim ordaki doktorlar fazlasiyla ilgili ama hastane pis bi hastane bide kadin dogum bolumunden cok memnun olan8 duymadim😊
gokturkhicret55 Bsp gebelık şekeri oldugu ıcın gittim bende perinatoloji ye gittim ama şekerımın iyi oldugunu söyledi ler ölçümleri 145-150 arası bızlık değil dedi kadın doğuma gönderdi tekrar bız 300-400 leri görüyoruz dedı perinatoloji kanuni de
Bsp gokturkhicret55 benimde bebegimde ventrikuler genislik vardi beyinde ole basladim kanuniye konseye filanda girdim çok şükür suan bebehimle ilgili bi problem kalmadi benim plasenta yerlesimim riskli bolgede ve duvara yapisik ayni zamandada kolestazım oyuzden doktorum perinotoloji servisinden tam tesekkullü bi hastanedemi yoksa herhangi bi hastanede dogum yapilabilirmi diye rapor istiyor benden ama perinotoji servisi cok ilgili ve doktorlarida cok kibar cok guzel bilgilendirme yapior ama kadin dogum bolumu icin ayni seyleri dusunmuyorum ama hasta profili olarak cok güzel bi yer degil yoksa doktorlarin coğu cok ilgili alakali
Bsp gokturkhicret55 bi durumum netlik kazanirsa kendi doktoruma devam ederim kanuniye randevum 29una ama ozamana kadar kesinlik olusmasi icin yarin bi gidip sansimi deniycem plasentaya bakilip bana kesin burda yapmalisin yada baska yerde de yapabilirsin diye duyabilirsem ardima bile bakmadan özeldeki doktoruma giderim😊 ama aksi olursada orda dogum olur cunku plasenta sıkıntım ciddiyse 35den sonra alicaklar bebegi kendi gelmesin diye fazlasiyla sancim var kendi gelicek gibi duruor
gokturkhicret55 Bsp anladım canım rısklı oldugu ıcın ıste özel rısk almıyor. Bende hanı cok cok rısklı degıl ama olası duruma karşı eğitim araştırma oldugu ıcın kanuni de yapacağım bebeğim ve kendı sağlığı ıcın. Özel sağlığı düşünmüyor hıc rısk almıyor. O yuzden. Kanuni de yapacağım kesin ama normal mı sezeryan mı bellı değil henuz. Yarın randevum var işte bakalım muayene olacağım nstye bağlanacağım 35+2 deyım bende
Serifeehorasan Cnkglsn canım sezaryen günün 32 hafta sata göremi yoksa ultrasona göremi bizim Paşa’da 2 hafta önde
Cnkglsn Serifeehorasan doktor neye göre dedi bilmiyorum ama önde gittiği için 39. Haftayı bekleyemeyiz kakasını yapma ihtimali var dedi 37. Haftada Alalım dedi
Momma 33+4 üz. Tam 33ken kontrolümüz vardı 2360 grdı, boyunu bilmiyorum. 22 Mayıs görünüyor doğumu dedi inş o zamana kdar bekler de ben de rahat rahat taşınırım. Şu an en korktuğum şey erken doğum (riskim olmamasına rağmen) Bebeğimin her şeyi paketli alındığı gibi bi köşede çantalarla duruyor. Yeni evde yıkayıp ütülemeyi düşünüyorum inş oğlum da benle hemfikirdir bu konuda😅
gokturkhicret55 Bsp canım valla bu üçüncü gidişim olacak ben doktora dedım hanı sıze alayım randevuyu falan gerek yok gebe polıklink den alsan yeterli dedı ama ben yıne aynı doktora gideceğim nevin YILMAZ A aldım
Bsp gokturkhicret55 bende yarın bi perinotolojide şansımı deniycem rapor verirmi die. Sağlıkla bebislerimizi kucagımıza alalım insAllah🙏
Duuyguum mrsssblt merhaba canım yeni eviniz daha da huzur getirsin size hayırlı olsun Doğum için gün falan aldın mı nasıl gidiyo 💓
mrsssblt Duuyguum Merhaba, teşekkür ederim duygu çok sağol, mutlu ettin beni🙏 Bu cuma hayırlısıyla kontrol var, bakalım kesin net bir şey söyler diye düşünüyorum 😊