Selvozge 33+5 olduk mayıs 20ıtıbarı ıle doğum başlar dedi doktorum, eşyaları hazır yıkadım ütüledim, odasının hazırlıkları devam edıyor, renklı raflar , renklı kutu evler , kapı susu , panosu hepsinin siparişi bu ay sonu elıme ulaşacak benımde hazırlıgım bitmiş olacak. Hazırlıklar bile insanı heyecanlandırıyor, güzel duygular bunlar Allah isteyen herkese nasip etsin. Bebeğimiz en son 32+2 de 1900 dü 43 cm idi, kontrolüm 36.haftada nasıpse..ağrım sızım yok elhamdülillah, ufak tefek şeylere de takılmıyorum bugünume şükür 🙏💙