gizempoyrazim Ben 14.haftamda yaptirdim tamamen karnim toktu hatta tıka basa yemistim 😊 cikokatada yedim cinsiyetinide soylemisti 😊
SelinTurhan Umudum03 canım tam zamanı ikili tarama için bnde çekiniodm ikili tarama diyince ama içim ferahlı yaptırnca yaptr bnce korkulacak bişey yk normal ultrason gibi bebişin ense kalınlığını faln ölçüyolar neden yaptrmk istemiyorsun ?
Umudum03 SelinTurhan çünkü burda her kafadan bir ses çıkıyor bu yüzden kararsızım . Yaptırmasam ne olur
SelinTurhan Umudum03 en önemli olan ikili tarama ama bunun üçlüsü var ayrıntılı ultrason var sen bilirsin doktoruna bi danış derim yinede
Denizim Maya1903 benim doktorum ozellikle tembih etti tok git cok kan aliyorlar dedi,ayrica yanima tatli biseyler aldim sanirim 8 tup kan aliyorlardi