Maya1903 Merhaba kızlar bir sorum olacaktı ikili teste giderken aç yada tok gitmemiz fark ediyor mu bir de özel hastaneye gidiyorum ama ücret aralığı ne kadardır acaba aşagı yukarı bilgisi olan var mı?🧐
SelinTurhan Maya1903 aç git canım açlık tokluk kanı aldılar benden ultrasonda bebişim istedikleri pozisyona gelmedi 3 günde anca ölçtler şükür bi sıkıntı çıkmadı tatlı türü bişeyler ye istersen senin ufaklıkta benmki gibi inatcı olursa yandın 😊ben devlet hastanesine gidiyorum ücreti hakkında pek bilgim yok inş çok sağlıklılıdr bebişin❤😊
Denizim Maya1903 benim doktorum ozellikle tembih etti tok git cok kan aliyorlar dedi,ayrica yanima tatli biseyler aldim sanirim 8 tup kan aliyorlardi
azralice Ac veya tok olmanın bir önemi yok kan verirken de ense ölçümünde de. 180 tl ye yaptırmıştım özelde
Maya1903 SelinTurhan ne olur ne olmaz aç gideyim o zaman teşekkür ederim canım inşallah hepimizin bebekleri sağlıkla doğar
Umudum03 SelinTurhan ya şuan 12+4 üm ikili tarama testi yatırıp yaptırmamakta çok kararsızım ? Lütfen yardımcı olun aydınlatın beni lütfen
SelinTurhan Maya1903 canım herkez tok gitmiş sen bilirsin belki benm başka bişey için almışlardır yanlış yönlendrmeym bn sni
Dilek23 Bana doktorum tok gel demişti. Bebek daha hareketli olur , cinsiyetini görürüz demişti. Hakkatende işe yaradı. Başka tahlillerde istedi hepsi ortalama 150 tl falan tuttu
SelinTurhan Umudum03 canım tam zamanı ikili tarama için bnde çekiniodm ikili tarama diyince ama içim ferahlı yaptırnca yaptr bnce korkulacak bişey yk normal ultrason gibi bebişin ense kalınlığını faln ölçüyolar neden yaptrmk istemiyorsun ?