Papatyapapatya hllcn1 biz daha eşimle nışanlıyken kızımız olursa Yağmur Ela🌼❤oğlumuz olursa Deniz Agah koyacağız...kızımız oluyor...🌼❤
hllcn1 Papatyapapatya Ne güzel 🥰 rabbim isimleriyle yaşatsın. Siz erkenden kurtulmuşsunuz isim işinden 😊😊