hllcn1 Kızlar 29+2 olduk hiç bir isim içime sinmiyordu derin araştırmalar sonucu Ebrar Nisa da karar kıldık 🦄 sizce nasıl ?
Askkokuluyavrum hllcn1 bende Esma Nisa istiyorum çok güzel bir isim seçmişsin sende ismiyle yaşasın insaallah
Papatyapapatya hllcn1 biz daha eşimle nışanlıyken kızımız olursa Yağmur Ela🌼❤oğlumuz olursa Deniz Agah koyacağız...kızımız oluyor...🌼❤
Essenn Hayırla gelsin inşallah güzel isimler..Ben 3 aylık cinsiyetini öğrendiğimde koydum Hazal olacak nasipse ☺️yalnız merak ettiğim neden hep çift isim koymayı düşünüyorsunuz 🙈
hllcn1 Cinsiyetini öğrendiğimden beri Nisa dan vazgeçemiyorum halbuki bi oğlum var onun ki tek 😂 demek ki nasip böyle
hllcn1 Askkokuluyavrum Teşekkür ederiz canım inşallah Nisa ismini çok seviyorum 🥰 adıyla yaşasın sağlıkla gelsinler inşallah
Askkokuluyavrum hllcn1 bende eylul Nisa istiyordum eylul kadını anlamına geliyor Eylül’de doğacak ama eşim Esma ismini çok istedi o yüzden Esma Nisa koyalım dedik ♥️
hllcn1 Askkokuluyavrum Esma’da çok güzel bir isim karar vermek çok zor oluyor doğana kadar karar değiştirmezsek çok iyi 😂😂
Askkokuluyavrum hllcn1 bakalım annem 40 defa değişir kararınız diyo ama sanmıyorum eşim sabit fikirlidirr sanmıyorum değiştirdiğini 😂
hllcn1 Askkokuluyavrum Benimkilerde öyle diyor ama Nisa’dan vazgeçemiyorum ❤️ Umarım sabit kalır artıııık 😊