Cimbom DuyguDuman Olabilir ilk 4 ayım çok şiddetli bulantiyla geçti mide yanması arada oluyordu ama şu son zamanlar şiddeti arttı
Cimbom esraesraklc Açıkçası akşamları yemek yiyemiyorum canim istemiyor midem almıyor bende kahvaltı türleri yiyorum ve çok severek yiyorum oda ağır gelmez heralde mideme yağlı değil tuzdan zaten uzağım çocuğa zarar vermesini istemiyorum
Filiz0016 Cimbom kusmaktan boğazım tahriş oldu yutkunamıyorum sabah 5 ten beri uyanığım uyuyamıyorum bir şey yiyemiyorum neredeyse 6 kilo verdim ne zaman geçecek diye bekliyorum işte
Modies Günaydınlar , ben hamileliğimin ilk 3 ayını sabah akşam ayva yiyerek geçirdim 🙈 ne bileyim iyi geliyordu valla midem cayır cayır yanıyordu
Cimbom Modies Ben son aylarımdayım ben ilk 4 ayimi mide yanmasiyla geçirmedim çok şiddetli bulantiyla geçirdim 4 ay sonra geçti ama mide yanmam yoktu rahattim ama şu son dönemler hiç böyle olmamıştım acayip yaniyor sanki kezzap dökülmüş gibi
Hilalkyss Cimbom ben 9 ayı süt koynumda bitirdim 😂😂 bir bardak süt iç Canım bide badem bana ikisi fayda ediyordu
Konul95 Modies dogru degil o :) ben 4cu ayima girdigimden taki doguma kadar yandim kavruldum :D kizimin arkadan saci var ama fazla degil onden kel gibi bisey dogdu :D mide yanmam o kadardi ki geceleri uyuyamiyordum gun icinde 3 4 saat falan uyuyordum