Barman Dygkr ben üç kez boyadım 🙈 marketlerde satılan herhangi bir boya marka veya organik ayrımı yapmadım açıkçası
Mrve26 Dygkr benim dukyanim bakirköyde ortakoyde olan abimin sanirim tesetturlusun bizde tesettur bolumu yok ve yanimizda erkek elemanlar var senin icin bi skinti olusturmasin
Mrve26 Dygkr malesef uzgunum cnm o bölgelerde tesettur bolumu kaldiracak semtler degil bizde koymadik o bölümü 😔
Mrve26 Dygkr yoo erteleme tabikide bakimini yaptir ama 1 haftacik daha bekle sonraa diledigince boyat 😋😘❤😍🤣🤰
Hiram Mrve26 aynen be öyle yaptim, amonyaksiz boya ile boyadim 5 ayimdaydim ozamanlar. Rabbim onlari her sekilde koruyor cok sükür... ❤ olacaklarin da zaten önüne gecemiyoruz.