Bende 7aya kadar sprey kullandım ama sac uzadıkca kapatmadı artık doktoruma sordum orğanık yapabılırsın dedı bende Watson dan naturel organik boya aldım çokta memnun kaldım kokusuz ve çok güzel kapatı fiyatı biraz pahalı gele bılır ben 48 tl aldım evde boyadım tafsiye ederım 🤗