Adrl 123w123w benmde 29.haftada erken Doğum ıhtımalı vardı ama çok şükür suan 38+4 olduk istiraatle ıgne ılaçla bu günlere geldık stres yapmayın kızlar Allah hepımızın yardımcısı olsun
SeNeM Eltim 31 haftalık doğum yaptı. 1 ay küvezde kaldı bebek. 35 haftayı doldurunca çıkardılar hastaneden. Evde hijyenik bakım şart dedi doktor. Çok şükür 2 aylık oldu kilosu da arttı maşallah. Sütünü de içiyo hatta doymuyomuş bıcırık. 🤗
123w123w SeNeM maşallah benimde 29. Haftadan beri erken doğum riskim var şimdi 32. Haftadayımda korkuyorum bakalm hayirlisi
Balcanli 123w123w korkma hiçbi şeycik olmaz. Bi arkadaşım 27 haftalık doğum yaptı ikizlerini. 1er kilo doğdular 800 gramlara kadar düştüler. Şimdi iyiler çok şükür. Bebeğin 2 kilonun üstündeyse ciğerleri nefes alıp verebşlecek kadar gelişmişse hiçbi şey olmaz inşallah pozitif düşün 😊
EdaMinaKele 123w123w erken dogum riskini nasıl tespit ettiniz ? 1 ayda bir doktora giidyorum da bidahaki kontrolm 32.haftada olucak 1 hafta once gitmiştim doktora ne sıklıkla doktora gidiyorsnuz merak ettm ?
Anlbsra Benimde acılmam var daha 19+ 4 en az 34 haftaya kadar tasıyabilsem baska bişey istemiyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
123w123w Anlbsra benimde doğum sancısı cikiyo nst de bebeğin başıda doğum kanalına girmiş işte 1 gun hastanede kaldım 3 haftadırda evde yatiyorum bende 34 haftaya gelseydim artık korkum giderdi ama hayırlısı insallah
elif_4804 Anlbsra 0Seda0 Mart sonu Nisan başı gibi görünüyor ama sanirim daha erken gelecek gibi duruyor şimdiden hissediyorum onu
EdaMinaKele Fiiza erken dogum riskini nasıl tespit ettiniz ? 1 ayda bir doktora giidyorum da bidahaki kontrolm 32.haftada olucak 1 hafta once gitmiştim doktora ne sıklıkla doktora gidiyorsnuz merak ettm ?
KezbanAyhanKorkmaz EdaMinaKele bendede var erken Doğum riski. Şöyle oldu rahim ağzında kısalma oluyordu ultrasonda baktığında da bebeğin bası kanala doğruydu çıkacam diye ittiriyordu 😊 Sancım vardı bide
DuduK Ya ben nolcam daha 22 haftadayım ve bundan 2 hafta önce erken doğum riskin var dedi doktor ve cok korkuyorum 😔
123w123w DuduK rabbim yardımcin olsun canim dikkat et daha çok erken seninki lavabo dışında ayağı kalkmiyorum ben
Balcanli 123w123w arkadaşıma da yapmışlardı ama ertesi gün doğum hemen başlayıca faydasını göremeden doğdu bebecikler. Küvözde en çok solunum sıkıntıları vardı bu yüzden. Solunum düzelip kendi kendilerine nefes alabilecek duruma geldikleribde 2100 gram kadar olmuşlardı çıktılar hastaneden
123w123w EdaMinaKele Benim bebeğin boynuna kordon dolanmıştı çıkışmı çıkmamış mi diye kontrole gitmiştim doktor bir şikayetin varmı dedi bende kasıklarımı tutarak yürüyorum ağrı yapıyor dedim net ye gir dedi doğum sancısı çıktı hemen yarışınızı yapalım dedi
EdaMinaKele 123w123w benımde bazen kasıklarımda cok ağrı oluyor yürümekte zorlanıyorum kendi doktorum bu yüzden magnezyum vermişti acaba bu erken doguma mı sebeb ? 1 hafta önce vajinal muaneye yaptı ama erken dogumu tetiklicek bse yok ddi bende sorsam mı tekrar bu kasık ağrısını
123w123w Anlbsra bide rahîm sıkılaştırıcı serum iğne hap falan verdiler hastanede kaldıgım gün halada bir tane rahmi sıkılastıran hap kullaniyorum
Anlbsra 123w123w sagol canım bilgi icin persembe tekrar muyanem var rahim agzım ölcülücek yine doktoruma sorarım ,böyle icim gecen haftadan beri huzursuz...
123w123w Balcanli o iğnenin 24 saat sonra bebeğe faydası oluyor zaten çok sukur 32 haftaya kadar gele bildim ama lavabo dışında kalkmıyorum sürekli yatiyorum 2 dakika otursam bile hemen sancı geliyo