edagoktug53 32 haftalıkken bende nst ye girdim sancılarım çıktı canım bende hiç bişey hissetmiyordum ağrım falan olmuyordu.sancı değerleride yüksekti 75 80 leri gördüm.. Yatış falan yapmadı bana herhangi bi ilaç falan bişey de kullanmadım.. 36 ya kadar yatıp dinlen dedi doktorum ayakta çok kalma ev işi falan yapmak yok dedi. Şükür 35+2 olduk bugün şimdilik ni sıkıntı yok birazdan kontrolüm var bakalım bu hafta nasıl çıkcak