edagoktug53 kendi nst sonuclarımdan yola cıkarak bir tane 30 ustu sancın cıkmıs gordugum kadarıyla. sanırım bu yalancı sancı oluyor. duzenli 10 dkda bir 30 ustu sancın olsaydı o problem galiba. yanlıs yonlendirmek istemem sadece moralini bozma ve doktoruna goster biran once.