btlunl Hadi ya aynı durumu yaşayan çok kişi var demek ki bende ısrar ettim illa normal Doğum olsun diye de doktorum yapamazsan onca acıyı da çekeceksin apar topar sezaryene alıcaz yine aynı kapıya çıkar Allah korusun risk oluşur bebeğin kalp atışı falan düşermiş o an