Elwing6 normal doğumun sancı süresi uzun ve yorucu oldu bende ama sonrasında bebeğin doğduğu anı hissetmek paha biçilemez. Sezaryene girerken iğne ve ameliyat korkum yüzünden çok ağladım. Ama korkulacak hiçbir şey yokmuş yarım saatte yavruma kavuştum. Sonrasında 1,5 gün gaz sancısı çektim. Bu bana göre sezaryen doğumun en büyük dezavantajıydı. Onun dışında ikisinde de aynı sürede ayaklandım sanırım :) hangisi dersen sağlıklı şekilde hangisi nasipse o derim canım ☺️ Bunun için çok haklı sebeplerim olduğuna emin olabilirsin. Rabbim sağlıklısını versin şekli inan ki önemli değil