Ruhsuz İkiz hamileydim, 9+4 olması gereken gebeliğim bugun kalp atısı için gittim malesef 5+5 haftalık ve kalp atısları yoktu pazartesi kurtaj dedi 😓😓😭😭😭😭😭
Goncagl Ruhsuz rabbim sabır versin canim her şerde bi hayır vardır üzülme dicem ama aynı şey benimde basima geldi aklına getirmemeye çalış
Fadime3543 Ruhsuz çok geçmiş olsun size çok dua etmiştim benim gibi çok çırpınıyordunuz inşallah bir mucize yaşarsınız
Sasahu Ruhsuz kuzum çok üzüldüm Allah yardımcın olsun yine olur bebeğin sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Ruhsuz Fadime3543 Ah canım benım Allah razı olsun Rabbım buyuk o kadar istıyorum kı ben de bır mucize yasamayı elim kolum kırık beklıyorum pazartesiyi
Ruhsuz Günde 2 kez oksapar ve coraspin kullandım 2 gende pıhtılasma var ama önemsiz denildiği halde iğne kullandım sonuc bu 😓😭
Evinttnc Bende 6 haftalıkken kalp atışı için gitmiştm ama maalesef 8 haftaya kadar bekledik ama olmadı aldılar ilk çocugumdu benimde seni anlıyorum rabbim yardımcın olsun canım rabbim yerlerini doldursun inşallah 🤲
sevgitekes Evinttnc bende ilk boş gebelik geçirdim aralık ayında ama şükürler olsun tekrarlamadi iyi gidiyo bu bebeğim de 11+3 üz
Ruhsuz Defnenaz hepsı yapıldı bır problem yok denildi 2 gende pıhtılasma çıktı ama önemsiz genler iğne kullanmasan da olur dedı genetık doktoru, kadın doğumcu riske atmayalım kullanalım dedı