elfkbramtn SARAMAZE19 rabbim herkesin yar ve yardımcısı olsun Canım hastanelerde iş yok özelmiş devletmiş önemli olan doktor ve ebeler iyi olsun rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın 😔😔
elfkbramtn SARAMAZE19 çok iyi vanım ya kilo bile insanın hareketlerini etkiliyor zorluyor dikkat etmek gerek 🤷🏻♀️
elfkbramtn Kızlar Doğum yapan Doğum belirtisi olan var mı? Sağ kaburgamın tekmelemesinden başka bizde bir hareketlilik yok maalesef 😭🙄
snms elfkbramtn sıfır belirti sadece bebis cok hareketli ben dogumdan ümidimi kestim artık gelmeyecek belli 😏
elfkbramtn snms gelmiyor hafif bir bel ağrısı var biraz adet sancısı gibi ağrı giriyor ona bile seviniyorum sonra hop geçmiş sancı falan yok 🥺🤷🏻♀️
Ebrumila elfkbramtn canimm doktor 38 39 haftada versin sumi sanci kndi sancin gelmiosa oyle olmuomuu yaaaa bn oyle yapmayi umit edioruuum tabi doktorumla bunu konusmak icn henüz erken cnku 19 haftaligiz
elfkbramtn Ebrumila keşke öyle olsa ama maalesef öyle değil canım suni 41 inci haftamda vereceğini söyledi gerekirse dedi kendi sancılarımı bekliyoruz şurada kaldı 41 hafta olmaya 3 günüm kaldı ama bende bir belirti yok maalesef
Ebrumila elfkbramtn allah yardimcin olsn canim benimm umarim hemen dogurursunn 🙏🙏 keske doktorlar biraz daha anlaysli olsalar ya sabif kalmior bi yerden snraa ...
ilkayksck Leyla29 oo cok zorlar senınyaa suni sancı mahvedıyor dıyorlarlar deneme bıle kendını mahvedersın 😏 bende ruyamda doguma gıdıyorum suni vercekler dıe kacıp eve gelıosum🤣🤣