NurSarikurt 30. Haftaya girmek üzereyim. Bazı günler hiç aklıma gelmiyor ama bazen aşerir gibi canım çekiyor. Öyle günlerde bi 2 3 dal içiyorum hala. Ve sadece dua ediyorum umarım bi zararı olmaz diye. Bebeğimin gelişimi, hareketleri falan normal , zaten biliyorum içmediğimde çok gergin oluyorum ve stresten hep yorgun düşüp hastalanıyorum. Bunun daha zararlı olacağını, bebeğimi mutsuz bi bebek yapacağını düşündüğümden sadece canım çektikçe içiyorum. Benim eşim makina ile tütün sarıyor. Yaklaşık bi 3 aydır falan. Sigara almıyor, tütün de öyle bi iki içime çekince kesiyor beni. Daha iyi oldu yani.