Esrateke benim çatı uygun dedi ama benim doktorum direk normal kafasında hep en son durumda bebekle alakalı bi durum olmadıgı süre sezeryana almıyormuş demesiyle diyorum bunları ama bazı doktorlar direk sezeryan kafasında bende öle doktor istemedim ve 3. Doktorum bu ve cok memnunum