Masalsmom benim doktorum ilk hamileliğimdeee 2 saat boyunca sırt üstü uzan eğer 2 saat boyunca hissetmezsen hemen gel demişti çünkü bebeklerin en rahatsız olduğu pozisyon annenin sırt üstü yatmasıymış o yğzden bi hareket hissetmediğimde hemen sırt üatü uzanıyoeum en geç yarım saat için hissediyorum