Mehtapcagras evet herkeste böyle sanırım ama 1-2 gün hiç hissedilmezse direk sağlık ocağına veya doktorunuza gitmenizi öneririm. Ben 23/24 haftalıkken 3-4 gün hissetmemiştim normal olduğunu düşündüm ama en son sağlık ocağjna gittim kalp atışını dinledim ebelerden azar işittim çok uzun bi süre bu kdar bekleme gün içinde takip et hiç hareket olmazsa acile git dediler