Tugcesmsk Ipek34 boyunuz kaç? 160 ve uzerı ıse normal. Amam155 ve altı ıse biraz fazla gibi gözüküyor ☺️
Ipek34 Tugcesmsk 166 canım iyi o zaman ay valla geceleri ac uyuyorum Akşam yemeğinden sonra bisey yemiyorum ama hipotiroit ve insulin direncim var ama ikisi de kontrol altında. Anca bu kadar oluyo
1ogrencianne 123annecim Malatya canım Turgut Özal tıp merkezi :) ben de çok merak ediyorum nasıl yapılcağını