Tugcesezer Mervee15. Teşekkür ederim canim ilk önce kan testi yaptim 24.13çıktı yüksek çıkıncaya eczaneden gebelik testi aldım yaptim ikinci çizgi silik çıktı haftaya doktora GDCM. İnsallah vardır sende de bebis Rabbim isteyen herkese nasıP etsİN
Mervee15 selinlikli Allah razı olsun kuzum ya çok sağol 🙏🏻 günüm geçmeden kan tahlili yaptırmak istemiyorum üzülmemek için önce idrar testinde göreyim kan verirken bi umut olsun içimde 🥰🥰
selinlikli Tugcesezer neye göre yok diyorlar doktorlar 5 ve üzerine pozitif diyor..... hayırlı olsun 🤗 yaptırdıgınız yer pozitif demedi mi size
selinlikli Mervee15 kan testi yaptırsan cıkar bence 4gün kala varsa bi tıp merkezi falan yaptırsana Merve 😊