okyanus91 yok kuzum gebelik. Belirtilerin tamamen pskolkjik olabilir. Benim adet gecikmesinden sonra negatif çıkıp bir hafta sonra pozitif çıktuı ama ameliyat olmuştum rahimden o yüzden yumurtlamanın grcikebileceğini bilioduk. Kendini çok sıkar kafaya çok takarsan olmuyo bırak kendini biraz o zaman olucak eşinle görev için birlikte olma aşkla birlikte ol çok farkedicek emin ol pskoloji çok önemli 16ay beklemiş biri olaral söylüyoeım