[silindi] Neslihant ben sadi konukta yaptırmıştım 40 dk fln surdu ve gayet ilgiliydi doktor resim fln verdi ama renkli degildi sadece
BMA Asimommm ya ben ozelde dogum yaomak istiyorum ama yengem kafami karistirdi bide sezeryan cok tutar tahlildi falandi diye bana en yakin orası bide napcagimi sasırdim peki bildigin guzsl bi hastane varmi beylikduznde falan devlet
Tazegelin12 BMA Allah kimseyi kanuniye düsurmesin igrenc bi hastane yakininda oturuyorum ve ihmal yuzunden ölen kac bebek var başka bi yere gitme ihtimaliniz varsa baska bi yere gibin bence
Asimommm BMA malesef cnm o taraflarda hiç hastane bilgim yok. Bn özele gidiyorum, illaki maddi zorluk yaşatıyo bazen, ama kanuni de berbat arkadaşım ya 😞 gerçi özelin de uygun fiyatlısını buldum ben. Muayene 60, nst 10 tl..
BMA Tazegelin12 ay gercekten mi gitmem ozaman Allah korusun benim esim özelde ısrarcı sevmiyor o devleti bende lara konusunda ne bilim adam tek çalışıyor annesinede para gonderiyor diyo ben sizi devlete yem etmek istemiyorum ne bilim kararsizim ama bunu duyunca oraya ayak basmam artik
Yesim_Ercan Neslihant ben kanuninin hic iyi oldugunu dusunmuyorum cok bastan sagma yapiolarmis pek ilgilenmiyolarmis bende hic gitmedim yakin olmama ragmen
Fatmaklc66 Neslihant canım bebegımı goremedım ultrasonda vermedıler normal muayene de 2. Düzey ultrason hastanemızde var ama sakat cocuklara yapılıyor yogunluktan dolayı dendı ıstersen dısarda yaptır dedi doktorum 4 lü test varmıs zeka testi onada kan verdım sonucunu alacagım bakalım
BMA Asimommm him anladim canim b3nimde var da iste kararsizim benimde muayne 50 sezeyan 1200 dedi aradim ama doktorla daha konusmadim bari fiyat artmasa esim tek calisiyor annesinede para gonderiyor bilmiyorum napicam
Tazegelin12 BMA en iyisini yaparsin doguma bile stajerleri sokuyolar coluk cocuk eline birakiyolar resmen insani
Meleksu Neslihant canım ben hamileliğimin en başından beri Kanuni’ye gidiyorum aynı zamanda özelde medipole gidiyorum ancak hiçbir konuda Kanuni’de gördüğüm ilgi ve alakayı özelde göremedim kanunideki doktorlara göre özeldeki doktorum hiçbişey bilmiyor 35 haftalığım 25 haftadan sonra gitmedim ÖZele Kanuni’de yaptırdım herşeyimi orada sadece detaylı ultrason 2 4 lü testi sıkıntılı çıkanlara yapılıyor onun dışında yapmıyorlar kesinlikle benim 4 testim riskli çıkmıştı detaylı orada yaptırdım doktor perinatolog çokta ilgiliydi baktığı ultrason cihazı yeni alınmıştı ve detaylı inceledi rapor verdi özeldeki gibi CD yada renkli foto vermedi ancak benim için onların bi önemi ilgilenmesi yeterli detaylıda da bebeğimin böbreğinin birinde genişleme çıktı detaylıdan beri 3 haftada bir genişleme yine perinatolog tarafından takip ediliyor hafif bi ilerleme var oda Doğumdan sonra tedavi edilebilecek bişey diyor erkek bebeklerde gözleniyormuş hastanenin gebe Okulu var Doğum korkum vardı normal Doğum yapamayacaktım oradaki güler yüzlü ebelerle Onuda aştım 35 haftalığız Allah nasip ederse Kanuni’de normal Doğum yapacağım yeni doğan yoğun bakımında da oldukça iyi doktorları olan bi hastane uzun oldu kusura bakmayın ekonomik durumum iyi çok şükür istediğim özelde yaparım Doğumu ama bu hastaneden doktorlardan çok memnun kaldım burada yapacağım İnşAllah
Belirsiz5217 BMA kanuni yerine bakırköy devlet hastanesine gidin derim ben. Kanuni cidden ilgisiz bu konuda .