Neslihant Hic yaptiran oldumu memnuniyet durumu nedir? Yaptiran kime yaptrdi acaba bilgisi olan paylasabilirmi
Aygl Neslihant ben yaptirmistim 5 hafta önce sabah sabh sinirimi bozdu doktor bana gostermedi bide ultrasyonda bebegi bari ultrasyon resmi verselerdi bitane rapor veriyolar sadece
FatmaAtess Neslihant canım orda randevu bulamıyorsun ben yaptıracaktım ama randevuların hepsi dolu dediler
Lovelies Neslihant bende burda durup bi bilgi alyım kenarda Bu detaylı ultrasyonu normal ranndevu olarakmı yoksa perinatolojiden mi alıyoruz direk bi bilgim yok acemiyim:/
KyrNeriman Perinatoloji bolumunde bosluk var o farklli mi oluyor ben onun icin gidecegim oraya baya uzak ama baska bos hastane yok🙄
BMA Belirsiz5217 bende oraya gitmeyi düşünüyorum ozele gidiyordum ama ne bilim para vermek istemiyorum bide sezeryan mecburi zaten keyfi değil ama hala kararsizim
Belirsiz5217 Kızlar devlette düşünen varsa kanuni veya bir başkası farketmez ultrason resmi vermiyorlar ve ayrıca size de göstermiyorlar pek net bilgi de verilmiyor haberiniz olsun yaptırabilme imkanı olan varsa özelde yaptirsin. Devlet için çok önceden randevu almak gerekiyor 16. Haftalık iken filan . Ve kanuni de yer bulmak çok zor .
Tazeannevebebegi Neslihant hanımlar kanuni de normal kadın doğuma randevu alıyosun önce ben öyle yaptım perinatoloğa gitmem gerektiğini söyledim ultrason da baktı gerek yok diyip beni perinatoloğa yönlendirmedi direk gidemiyosun kadın doğum doktoru yönlendirmesi gerekiyor
KyrNeriman Tazeannevebebegi ben anadolu yakasindaym kadn d9gmcum perinatoloji bolumune kaydimi acti o yuzden direk randevu alabiliyorm suan ben ama diyorum devlette bi gidim bakilsin riskli gebelik oldugu icin actilar o bolumu bana o hastaneye hic gitmedigim icin bilgi almak istedm😊
Asimommm Neslihant ben orda 22 ve 32 haftalarda yaptırdım. Bebeği baya incelediler. Bana hiç bilgi vermediler sadece sağlıklı dediler okdar. Boy kilo filan yokk.. Ekranı zaten hiç görmedim bile. Poliklinik bölümü azarlıyo laf sokuyo, bunlar enazından bunu yapmadı
Belirsiz5217 BMA kanuni yerine bakırköy devlet hastanesine gidin derim ben. Kanuni cidden ilgisiz bu konuda .
Asimommm BMA Yok cnm Allah korusun 😱 berbat bi hastane orası ya doktoru, hijyeni, çalışanları, veznedeki insanına kdar.. Mecburi detaylıya gttim sadece. Bidaha da uğramayı düşünmüyorum
BMA Asimommm ya ben ozelde dogum yaomak istiyorum ama yengem kafami karistirdi bide sezeryan cok tutar tahlildi falandi diye bana en yakin orası bide napcagimi sasırdim peki bildigin guzsl bi hastane varmi beylikduznde falan devlet