Zeyneptosun yalnız değilsin, bende 20+4 teyim, 9 kilo almışım :( zayıf ve uzun olduğum için doktor bu zamana kadar bir uyarıda bulunmadı, gerçi geçen ayki kontrolümde 7 kilo falan almıştım ama bir şey dememişti. 20 sinde tekrar kontrolüm var 9 kiloya ne der bilmiyorum.