Epili Zeyneptosun Ben varım 26 haftalık oldum 14 kg aldım almaya devam da ediyorum 😀 İki ayrı doktora gidiyorum ikiside birşey demedi bebekte şeker kilosu yoksa sağlık açısından sorun yok sadece doğumdan sonra biraz vermekte zaman alır dedi.
Edanaz2344 Zeyneptosun maşallah maşallah güzel beslenmissiniz bende suan 23 haftaligim ama hiç Kilo almamisim.
Zeyneptosun Edanaz2344 hiç kilo almayanları anlamıyorum valla nasıl beceriyorsunuz kusura bakmayında🤦🏻♀️
Edanaz2344 Zeyneptosun canım mide bulantilarim çok fazlaydı hiç bir şey yiyemedim. Ama şimdide pek bi iştahım yok diyebilirim galiba yemeyle alakali😀
Depresif_polyanna Zeyneptosun bende burdaki bazı hanımlar gibi yapayım çok almışsın ben 24.haftamda sadece 2 kilo aldım vah vah 😉😁 bebek sağlıklı olsun da verirsin kiloları
gdaslik Zeyneptosun canım yalnız değilsin ben de bu hafta platese başladım en azından sonraki kilo alımını egzersizle dengeleyebileyim diye en son 21. Haftada tartıldığımda 10 kilo almıştım