Aayyssnur men ilk hamileligimdevitamin falan diwinda ne bir ilac ne bir igne olmadim.3yil ara verdim.sonra tam istedim.ilk korunmadigim ay hamile kaldim.6haftada kaldi bebek.11haftaya kadar bekledim yok.sonra kanimda pihtilawma oldugun ogrendik wimdi hergun igne yapiyoruz.jnsanin cani sIKiliyor amma senin dedihin gibi sonu guzel olsun🙏🏻