Fatiheren_61 canim benim bildigim ilk 3ayda kilo qYbi bile normal.iyidir bebek.bende mide bulantisiyla yawiyorum.sanki gecmiyor.agzimda tat yok.ne yesem icsem 5daq sonra agzimda tat yok.ilkinde boylede degildi.qiz olunca boyle diyorlar.2haftaya kontrol var ,ikili falanda vericez.inwAllah herwey iyi olur