Burcuburcu34 Meryemabf gerçekten mi peki şimdiki durumu nasıl çabuk toparladı mı kilo kaybetti mi ? Bende küçük minyon bebek severim ama bi rhtasızlık olur diye içim içimi yiyor.. Boyu kaçtı canım?
Haticekale Gyed evet normalin üstünde biraz. Ben anneme çekmişim. Annem 5500 civarı doğurmuş bizleri. İlk bebeğimde 4100 doğmuştu ama şimdi kavak ağacı gibi oldu oğlum. Anne besini yarıyor demekki benim çocuklara baba ekmeği yaramıyor 😂
Beyzagzn Haticekale banada bebek iri dediler asiri moralim bozuldu esim 5000 gr dogmus genetik mtir diyorum ama bende sekerde cikti sinirda... 36.haftadayiz 3500 gr dediler korkuyorum
Burjucan Burcuburcu34 canım hiç kafana takma benim de öyle olduğu için 2 ayrı doktora gidiyorum zayıf demek sağlıksız demek değil organlarında sıkıntı yok diyorlar sen de üzülme
Meryemabf Burcuburcu34 hayır tabiki şuan 10 kilo üzeri var 50 cm doğmuştu hep ayıula uyumlu gitti her ay 800 gr aldı 6. Ay a kadar sonra zaten ek gıda falan artık bşzle Allah ne verdiyse yiyor valla 😂
Burcuburcu34 Meryemabf ay ne güzeeel darısı başımıza artık ya inşallah benim bebeğimde sağlıklı olur 🥰
Beyzagzn Asya02 ben 28de ogrendim onemsemedim ama daha dogrusu diyete uyamadim sabah acken 105lerde tokken 130larda cikiyor sizin nasil
Asya02 Beyzagzn benim açlık normal 80/90 arası ama toklugum 200 190/180 değişiyor olması gereken sinir 140 ama benim hep sınırın üstünde
Meryemabf Burcuburcu34 Amin canım en önemlisi o zaten sağlık diye dua et kilolu doğması için değil zaten solunum sıkıntısı çıkıyor çok kilo alınca
Asya02 Beyzagzn 37+6 olduk pazartesi doğum olacak hayırlısıyla insülin kullanmıyorum bebekte en son 3200 du kilosu sizin kaçıncı haftasi