Burcuburcu34 Kızlar bebişlerimizin boy kilosunu yazalım mı? Ben 37+4 üm 2750 gr 47 cm biraz minyon bi bebek 🙄🙄🙄
Eymenimin Burcuburcu34 36 hftaligiz 51boy 3000 kilosu saglikli olsnda gerisinin onemi yok cnm dgduktan sonra cbk toparlar sütün yarar 🤗
Asya02 Burcuburcu34 cnm bol bol marul ye ve kaşar peyniri tuket kuruyemişte tabi olmazsa olmaz benimki de bir dönem 2 hafta gerideydi bu şekilde arayı kapattık
Burjucan Burcuburcu34 36+2 de 2685 48 cm ama kilosu hep geriden geliyordu kızımın minyon bir bebek olacak sanırım
Sevim07 Burcuburcu34 oglum 2 gn erkenden gidiyor.. bence bizim kilo ksc onu konuşalım. 16 kg aldım 37 haftaya girdim ya Siz??
Burcuburcu34 Asya02 bi yararı olur mu acaba ? Her gün süt yumurta yoğurt hurma et yiyorum anlamadım yediklerim nereye gidiyo :(
Haticekale 34+4 deyiz dün gittik doktora kilomuz 3.250 ama boyumuz 47. Biraz kısa bi bebek olucak dedi doktor. Sağlıklı hayırlı evlat olsunlarda önce...
cennet_ct 40+0 hala bekliyoruz 3900 Allahım 🤲 sağlıkla hayırlısıyla suni sancı sezeryan vs olmadan kendisi gelsin artık inşallah ☺️
Burcuburcu34 Burjucan benimki de öyle bide erkek neden bu kadar küçük anlamadım istemesemde kafaya takıyorum :(
Haticekale Gyed evet normalin üstünde biraz. Ben anneme çekmişim. Annem 5500 civarı doğurmuş bizleri. İlk bebeğimde 4100 doğmuştu ama şimdi kavak ağacı gibi oldu oğlum. Anne besini yarıyor demekki benim çocuklara baba ekmeği yaramıyor 😂